...
a
M

Sistemul de blocare automatizată
Stertil Combilok G2

blocare roata camion

Creșterea volumului de marfă care tranzitează depozitele logistice pune presiune majoră pe timpii alocați manipulării și operațiunilor de încărcare-descărcare a camioanelor. Performanțele la care au ajuns utilajele de manipulare, precum și operatorii umani sunt impresionante. Totuși, oboseala, graba, distanța sau barierele lingvistice dintre șofer și operator pot duce la plecarea prematură a camionului în timpul transbordării cu electrostivuitorul. Apare astfel riscul unui accident grav. Același tip de accident poate apărea prin “alunecarea” camionului datorită frânărilor repetate ale electrostivuitorului în timpul manevrelor de pe platforma camionului.
Soluția completă pentru rezolvarea acestei probleme de securitate în primul rând a oamenilor, dar și a mărfurilor este echiparea fiecărei stații de andocare cu un sistem de blocare automată roți camioane, complet automatizat și intercondiționat cu rampa de egalizare și ușa secțională.

Poate cel mai evoluat astfel de echipament este sistemul de blocare automatizată Stertil Combilok G2, lansat de renumita companie Stertil în anul 2021, adaptabil pentru orice tip de camion și diametru de roată.

DATE TEHNICE

Tehnologie electro-hidraulică
Timp de blocare
completă camion
30 secunde
Înălțime pană de blocare 240-460 mm
Lungime sistem 4800mm
Lungime totală ocupată 6300mm
Ghidaje roti incluse
Finisaj galvanizat
Forță de blocare 150kN (t)

CARACTERISTICI ȘI BENEFICII

Flexibilitate și diversitate, potrivit pentru orice camioane
Este adaptabil pentru orice tip de camion și diametru de roată; nu deteriorează apărătorile sau capacele de mascare ale acestora, blocarea realizându-se la nivel optim de înăltime.

Fără posibilitatea de erori umane
Combilok G2 lucrează intercondiționat cu rampa de egalizare, ușa secțională și burduful gonflabil. Ușa secțională se va deschide numai după blocarea camionului, iar acesta va putea pleca numai după ce procesul de andocare este încheiat.
Nu este nevoie ca șoferul să coboare din cabină, și nici vreun operator din depozit

Design ergonomic și elegant
Sistemele de avertizare inteligentă LED facilitează operațiunile pe timp de noapte
Sistemul acustic „WHITE SOUND” avertizează eficient în proximitate, dar nu deranjează vecinătățile.

Instalare oricând
Combilok G2 poate fi instalat atât în proiecte noi, cât și în stații de andocare vechi. Instalarea este un proces rapid, realizându-se în decurs de maxim o zi.

lmun la intemperii și mizerie
Datorită instalării complet supraterane și a lipsei părților mecanice complicate și expuse, mizeria, apa sau gheața nu pot influența buna funcționare a echipamentului.
Neavând părți mecanice complicate și expuse, sistemul Combilok G2 nu este sensibil la mizerie si praf.

Costuri mici de ownership
Design-ul ingenios, ergonomic și minimalist, mecanica simplă fac ca operațiunile de mentenantă pentru un sistem de blocare automatizată a camioanelor să fie simple și, deci, necostisitoare.

Prospect

Informații pentru proiectanți

Video
Domenii de utilizare
  • depozite logistice
  • zone de expediții ale fabricilor
Referințe în România

Întrebări frecvente

Cum se desfășoară procesul de andocare într-o stație echipată cu sistemul de blocare automatizată a camioanelor Combilok G2?

Ordinea operațiunilor la andocare: camionul parchează ghidat până la oprirea în tampoanele rampei de egalizare. Operatorul din depozit acționează butonul de comandă al sistemului Combilok G2. Lumina roșie a semaforului din exterior se aprinde. Într-un proces complet automatizat, prin intermediul senzorilor, pana de blocare caută și blochează ultima roată. Procesul este în permanență semnalizat optic și acustic. Odată blocat camionul, urmează umflarea burdufului gonflabil de etanșare (dacă există), deschiderea completă a ușii secționale și apoi așezarea podului hidraulic al rampei pe platforma camionului. Procesul de încărcare sau descărcare poate începe. Operațiunile nu pot fi încurcate, echipamentele fiind intercondiționate.

Când poate pleca un camion din stația de andocare?

Odată terminat procesul de încărcare sau descărcare, rampa hidraulică de egalizare este parcată. Ușa secțională este închisă. Urmează decuplarea burdufului hidraulic (daca exista). Abia apoi poate fi acționat butonul de eliberare al sistemului Combilok G2. În 30 secunde lampa verde a semaforului se aprinde, iar șoferul poate pleca.