...
a
M

Alegerea unor soluții profesioanale configurate corect are ca rezultat o activitate fluentă în producție, un mediu confortabil și sigur pentru oameni, o rată mică de defecțiuni și costuri de utilizare reduse.

1. Barierele automate de la intrarea într-o incintă nu pot opri accesul oamenilor sau animalelor. Instalarea unor bariere Magnetic prevăzute cu gard de 1,8m înălțime poate rezolva problema. Se obține astfel “o poartă” care se deschide rapid (4 sau 6 secunde) și care este destinată unui trafic continuu. Pentru securizarea incintei în afara orelor de program, barierele pot fi dublate de o poartă culisantă autoportantă.

bariera automata acces auto

2. Ușile secționale. În funcție de necesități, acestea pot fi configurate cu panouri de 40 sau 60mm, cu arcuri de torsiune zincate sau pot beneficia de sistemul cu ax rigid, fără arcuri de torsiune. Feroneria poate fi zincată sau din inox, iar pentru aplicațiile speciale există opțiunea completă de rezistență/protecție la mediile corozive.

bariera automata acces auto

3. Accesul în spațiile tehnologice (cameră ambalaje, zonă pentru eliminarea gunoiului) poate fi echipat cu uși rulou robuste.

bariera automata acces auto

4. Golurile prin pereții interiori rezistenți la foc pot fi protejate cu uși culisante rezistente la foc cu foaie de ușă din inox.

bariera automata acces auto

5. Accesul între diversele incinte, dar și asigurarea unui trafic rapid (deschidere în 1-2 sec) poate fi realizat cu ușa rapidă Dynaco D-311 sau Dynaco D-313 cu echipare pentru industria alimentară. Atunci când între incinte există și diferențe de temperatură, opțiunea Dynacoustic (cortină cu un grad de izolație), este soluția care poate preveni apariția condensului. Ambele modele de uși prezintă siguranță maximă pentru personal, iar dacă sunt lovite se reinserează automat în șine și își continuă funcționarea.

bariera automata acces auto

6. Spațiile de congelare sunt închise cu uși izoterme culisante cu garnituri încălzite. În perioadele de activitate acestea rămân însă deschise, traficul fiind gestionat cu ajutorul ușii Dynaco M2 Freezer. Aceasta este special proiectată pentru a lucra între medii cu temperaturi negative și pozitive, a se dechide cu viteză mare și a se reinsera automat în șine în situația în care este lovită. Cortina are și opțiunea de a fi izolată pentru situația în care intervalele de deschidere sunt mai mari.

bariera automata acces auto

7. Daca traficul este intens, pentru păstrarea curățeniei incintei și a economiei de energie, ușa sectională exterioară poate fi dublată de ușa rapidă Dynaco D-6. Dynaco D-6 se dechide cu viteze de până la 3.6m/sec, poate funcționa în rafale de vânt de până la 150km/h, iar dacă este lovită accidental se reinserează automat în șine și își continuă funcționarea fără intervenție umană. Neavând niciun element rigid în mișcare, este și foarte sigură pentru personal.

bariera automata acces auto

8. Pentru accesul în zonele de depozitare cu goluri de înălțime mare, ușa rațională este ușa ultra-rapidă Butzbach Novosprint. Este proiectată pentru 1000 cicluri/zi, iar datorită modalității sale de deschidere pe orizontală, eliberează complet un gol înalt de 5m în 1-2 secunde. Principiul deschiderii orizontale divizate permite de asemenea cu integrarea șinelor transportoare în zona superioară, pe centrul golului, unde este cazul.

bariera automata acces auto

9. În zona de andocare a camioanelor, în special dacă la interior există temperatură controlată, rampa de egalizare Stertil XF Coolchain este soluția pentru majoritatea cazurilor. Configurarea ei ține de tipul de mașini de marfă, de utilajele care realizează încărcarea, de condițiile de temperatură și umiditate. Poate deservi atât camioane mari, cât și autoutilitare tip box.
Pentru van-uri există soluții dedicate cum ar fi rampa Stertil van Bridge Plate împreună cu burduful de etanșare special Stertil Van Hybrid DockShelter sau solutii mixte, ca de exemplu rampa de egalizare Stertil Varifleet, adaptabilă pentru orice model de mașină.

bariera automata acces auto

Echipamentul de blocare automata roată camion Stertil Combilok G2 are ca scop preîntâmpinarea accidentelor datorate depărtării involuntare a camionului în timpul manevrelor de încărcare-descărcare. Acesta blochează automat roata camionului înainte de deschiderea ușii secționale și o deblochează numai după ce procesul de încărcare/descărcare s-a încheiat. Baghetele LED ascunse în partea inferioară semnalizează eficient accesul pe timp de noapte și arată status-ul echipamentului. Sistemul poate bloca toate tipurile de camioane prin presetarea înălțimii panei de blocare.

bariera automata acces auto

Gunther Tore este o companie cu o experiență de 20 ani în domeniul echipamentelor de înaltă performanță, cu acoperire națională prin rețeaua de parteneri autorizați.