...
a
M

Rampa de egalizare Stertil P Ergonomic

usa de garaj model printat

Rampa de egalizare Stertil P Ergonomic este singura rampă de egalizare gândită pentru îmbunătățirea condițiilor de lucru a personalului ce deservește utilajele de manipulare. Sistemul mecanic tip paralelogram, brevetat de Stertil, păstrează trapa ascuțită în poziție orizontală indiferent dacă încărcarea se face sub nivelul depozitului sau peste cota depozitului.

Nicio altă rampă de egalizare nu oferă o trecere atât de confortabilă de pe rampă pe pardoseala mașinii. Vibrațiile și zgomotul sunt mult reduse față de rampele de egalizare convenționale, la acest lucru contribuind și balamalele fără spații. Acoperirea cu strat de Twaron, un material extrem de rezistent la abraziune, face tranzitarea rampei și mai placută, îmbunătățind considerabil aderența când aceasta este umedă.

DATE TEHNICE

Material OL52/ S355/ Fe510
Euronorm
Tipuri de instalare agățat / așezat
Finisaj rampă, trapă zincate termic sau
vopsite (80µm,
standard RAL9011)
Finisaj sașiu zincat termic
Sarcină de transbordare 6t
Tablă pod și limbă  8/10mm si 13/15mm
Lățime 1750-2250mm
Lungime 2000-4500mm
Înălțime 585-700mm
Lungime trapă 400mm
Flexibilitate pod +/-125mm

CARACTERISTICI ȘI BENEFICII

Rulare fără șocuri
Investiția în rampa de egalizare Stertil P Ergonomic merită realizată în special în cazul încărcărilor sub cota depozitului și unde sunt folosiți transpaleți electrici cu roți mici și fără suspensii.

Stabilitate în timp
Rampele de egalizare Stertil sunt realizate din OL52, oțelul cu caracteristicile mecanice de rezistență cele mai înalte. Majoritatea rampelor de egalizare de pe piață sunt realizate din oțel OL37, un oțel ductil.

Trecere lină
Folosirea oțelului OL52 permite ca limba de transbordare să aibă un vârf mai ascuțit, reducându-se astfel șocurile de trecere, în special în cazul roților mici. Frezarea trapei este de 80mm, iar vârful are 2.5mm grosime.

Zgomot redus
Acolo unde este importantă aderența în condiții de umiditate sau unde este necesară reducerea semnificativă a nivelului de zgomot (până la 10db), acoperirea rampei cu TWARON este soluția pe care o putem oferi. 

Reduce posibilitatea accidentelor
Dacă camionul nu este blocat și pleacă din greșeală, rampa poate susține electrostivuitorul încărcat în limita de 6tone, rămânând în aceeași poziție.

Echipament „high performance”
Rampele Stertil au un design unic care permite o distribuție rațională a eforturilor și sunt produse în proporție de 90% complet automatizat.

Fără compromisuri de calitate
Procesul de fabricație este în proporție de 90% automatizat cu ajutorul mașinilor de tăiat cu laser și a roboților de sudură. Foaia de tablă din care se realizează podul este întotdeauna dintr-o singură bucată.

Prospect
Informații pentru proiectanți

Video
Domenii de utilizare
  • depozite de materiale sensibile
  • depozite cu nivel de zgomot redus
  • oriunde este necesară îmbunătățirea condițiilor de lucru pentru personal
Referințe în România

Întrebări frecvente

Cum se configurează corect rampa de egalizare?

Răspunsul îl găsiți consultând Ghidul de proiectare Stertil.

Care sunt avantajele utilizării unui singur cilindru pentru ridicarea rampei hidraulice în loc de doi?

1. Sistem mai simplu, cu riscuri mai mici de pierderi de lichid, fără posibilitate de ridicare neuniformă/neechilibrată.
2. Braț mai mare de forță al cilindrului și o distribuire mai bună a reacțiunilor prin poziționarea unui capăt pe o traversă frontală solidă.
3. Reacție mai rapidă în caz de stop de panică (susținere a 6 tone) prin timp de reacție mai scurt și o preluare imediată a întregii sarcini în mod echilibrat chiar dacă este excentrică.

Folosirea unui singur cilindru duce la reducerea costurilor echipamentului?

Din contră. Majoritatea productorilor de rampe hidraulice middle-range și low cost folosesc 2 cilindri mici în loc de unul singur instalat central, tocmai în căutarea reducerii costurilor; atât pentru echipamentele hidraulice, cât și pentru metalul folosit la structura rampei. Acest lucru are repercursiuni asupra performanțelor în timp ale echipamentului, dar mai ales asupra comportamentului acestuia în caz de accident (plecarea camionului înainte de parcarea rampei). Rampa Stertil va funcționa după „crash” de 6t pe când majoritatea rampelor cu 2 cilindri vor necesita reparații ample. Un rol important îl are și design-ul cu grindă frontală, în care cilindrul împinge/susține în caz de „crash” podul cu un braț mare de forță.