...
a
M

Sistemul de blocare automatizată
Stertil Combilok

blocare roata camion

Pentru organizarea operațiunilor de încărcare-descărcare într-un mod responsabil, este necesar sistemul de blocare automatizată a camioanelor. Riscul de accidente în stațiile de andocare crește odată cu presiunea reducerii timpului operațiunii. Comunicarea între șofer și personalul depozitului lasă de multe ori de dorit din cauza distanței, oboselii, stresului, dar și diferenței de limbă vorbită.

Plecarea prematură a camionului din stația de andocare, înainte ca procesul de încărcare să fie încheiat nu este ceva neobișnuit. De asemenea, același risc apare la alunecarea înainte a camionului.
Sistemul de blocare automatizată COMBILOK® de la Stertil este unic și limitează toate aceste riscuri, oferind multe beneficii unice de securitate.

DATE TEHNICE

Tehnologie electro-hidraulică
Timp de blocare
completă camion
30 secunde
Înălțime pană de blocare 330 mm
Lungime sistem 7500mm
Lungime totală ocupată 8500mm
Ghidaje roti incluse
Finisaj galvanizat
Forță de blocare 14kN (1.4t)

CARACTERISTICI ȘI BENEFICII

Manevre rapide și sigure
Sistemul de blocare automatizată a camioanelor Combilok include și sisteme solide de ghidare a roților camionului, pe ambele părți.

Fără posibilitatea de erori umane
Combilok lucrează intercondiționat cu rampa de egalizare, ușa secțională și burduful gonflabil. Ușa secțională se va deschide numai după blocarea camionului, iar acesta va putea pleca numai după ce procesul de andocare este încheiat.

Potrivit pentru orice camioane
Pana conică cu înălțime de 330mm este compatibilă cu orice tip de roată de camion, fără a deteriora apărătorile de noroi.

Instalare oricând
Combilok poate fi instalat atât în proiecte noi, cât și în stații de andocare vechi. Instalarea este un proces rapid, realizându-se în decurs de maxim o zi.

lmun la intemperii și mizerie
Datorită instalării complet supraterane și a lipsei părților mecanice complicate și expuse, mizeria, apa sau gheața nu pot influența buna funcționare a echipamentului.
Neavând părți mecanice complicate și expuse, sistemul Combilok nu este sensibil la mizerie si praf.

Costuri mici de ownership
Design-ul ingenios, ergonomic și minimalist, mecanica simplă fac ca operațiunile de mentenantă pentru un sistem de blocare automatizată a camioanelor să fie simple și, deci, necostisitoare.

Prospect

Informații pentru proiectanți

Dimensiuni sistem Combilok

Video
Domenii de utilizare
  • depozite logistice
  • zone de expediții ale fabricilor
Referințe în România

Întrebări frecvente

Cum se desfășoară procesul de andocare într-o stație echipată cu sistemul de blocare automatizată a camioanelor Combilok?

Ordinea operațiunilor la andocare: camionul parchează ghidat până la oprirea în tampoanele rampei de egalizare. Operatorul din depozit acționează butonul de comandă al sistemului Combilok. Lumina roșie a semaforului din exterior se aprinde. Într-un proces complet automatizat, prin intermediul senzorilor, pana de blocare caută și blochează ultima roată. Procesul este în permanență semnalizat optic și acustic. Odată blocat camionul, urmează umflarea burdufului gonflabil de etanșare (dacă există), deschiderea completă a ușii secționale și apoi așezarea podului hidraulic al rampei pe platforma camionului. Procesul de încărcare sau descărcare poate începe. Operațiunile nu pot fi încurcate, echipamentele fiind intercondiționate.

Când poate pleca un camion din stația de andocare?

Odată terminat procesul de încărcare sau descărcare, rampa hidraulică de egalizare este parcată. Ușa secțională este închisă. Urmează decuplarea burdufului hidraulic (daca exista). Abia apoi poate fi acționat butonul de eliberare al sistemului Combilok. În 30 secunde lampa verde a semaforului se aprinde, iar șoferul poate pleca.